Dear Customer,

At this critical moment for our country, our commitment to Your side remains a priority, we are able to ensure our service to protect the operational continuity of all the companies deemed strategic and to support all professionals in the sector to carry out their activities.

AEROSYSTEMS team continue working to manage the ever-changing crisis related to the COVID-19 emergency.
Our employees work safe from the virus, with every possible preventive and protective measure.
We are also doing everything in our power for our customers and suppliers to manage their design and supply chains all over the world, providing continuous product deliveries everywhere. To this end, we have created policies to slow down the spread of the virus. We have limited travels, cancelled meetings and fairs, limited visitors, and have enhanced our cleaning and disinfection procedures.

AEROSYSTEMS has a Continuity Business Plan and a Recovery Plan in place and updated monthly. Our customer service and technical support team is available via email.

By necessarily ordering months in advance based on a demand forecast, we currently do not anticipate any impact on most products. Any changes to the deliveries of our products continue to be communicated to interested customers. Delivery dates and production lead-times continue to be updated for each affected article. At this time, most of our suppliers have not reported any specific impact on production or shipping calendars.

Follow this page and our website for update service alerts.

 

Caro Cliente,

In questo momento critico per il nostro Paese, il nostro impegno nei Vostri confronti rimane una priorità, siamo in grado di garantire il nostro servizio per proteggere la continuità operativa di tutte le aziende ritenute strategiche e per supportare tutti i professionisti del settore nello svolgimento delle loro attività.

Il team di AEROSYSTEMS lavora continuamente per gestire la crisi in continua evoluzione legata all’emergenza COVID-19.
I nostri dipendenti lavorano al sicuro dal virus, con ogni possibile misura preventiva e protettiva.
Stiamo inoltre facendo tutto il possibile per consentire ai nostri clienti e fornitori di gestire la progettazione e le catene di approvvigionamento in tutto il mondo, garantendo consegne continue di prodotti ovunque. A tal fine, abbiamo creato politiche per rallentare la diffusione del virus. Abbiamo limitato i viaggi, meeting e annullato le fiere, abbiamo limitato i visitatori e abbiamo migliorato le nostre procedure di pulizia e disinfezione.

AEROSYSTEMS ha un Continuity Business Plan ed un Recovery Plan in atto ed aggiornati mensilmte. Il nostro servizio clienti e il team di supporto tecnico è disponibile via e-mail.

Ordinando necessariamente mesi in anticipo sulla base di una previsione del fabbisogno, attualmente non prevediamo alcun impatto sulla maggior parte dei prodotti. Eventuali modifiche alle consegne dei nostri prodotti continuano a essere comunicate ai clienti interessati. Le date di consegna e i tempi di consegna della produzione continuano ad essere aggiornati per ogni articolo. Al momento, la maggior parte dei nostri fornitori non ha segnalato alcun impatto specifico sulla produzione o sulle spedizioni.

Segui questa pagina e il nostro sito Web per gli avvisi del servizio di aggiornamento.